Dagens Dagbok - Onsdagen den 4 mars 2009 - Eftermiddagen. (Uppdaterad: TORSdagen den 5 mars ska det så klart vara! ;-D)


Åkte hem direkt efter jobbet. Och i dag så var både Borzko och Jimmy hemma när jag kom hem. Borzko hade sin veckans lediga dag i dag. Och Jimmy var även i dag ledig från jobbet på grund av arbetsbrist. Dom hade tillsammans tagit hand om veckostädningen i dag.


Jag tog en fika och en pratstund med dom. Och sen vid strax före tre så gick jag iväg till Centrum och till FrisörImperiet. Sen så var jag där i en timme och fyrtiofem minuter. Jag blekte slingor, jag klippte mig, jag färgade ögonfransar och ögonbryn, och jag "trådade" överläppen och ögonbrynen. Ettusenetthundrafyrtio kronor gick det på.


När jag kom hem vid femtiden så åt jag, Borzko, och Jimmy middag tillsammans. Och ännu en fika blev det sen efter middagen också. Efter det så höll jag på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma.


(Foto på mitt "nya" hår kommer strax).

Kommentarer
Postat av: Snurran

Lite dagvill idag...?

2009-03-05 @ 19:10:30
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ojdå... ;-/

2009-03-05 @ 19:20:00
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0