Dagens Dagbok - Söndagen den 1 mars 2009 - Kvällen.

Kvällen blev lika lugn som eftermiddagen. Jag satt större delen av kvällen i Jimmys rum. Han satt vid sin dator. Och jag varvade min tid mellan min bok och min dator.


Och huvudvärken höll tyvärr i sig hela kvällen också...




Nu ska jag gå och göra mig i ordning, och sen lägga mig i sängen och läsa en stund. Sen så ska jag försöka att sova tidigt i kväll. Hoppas verkligen att huvudvärken har gett med sig till i morgon bitti... För i morgon så är det jobb, med minst en kollega borta, för det vet jag redan nu. Sen är det bankbesök och mäklarbesök med mina föräldrar. Och sen så är det kören. Så jag vill vara frisk och pigg och må bra i morgon...

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hoppas att du vaknar upp till en ny dag utan det minsta spår av huvudvärk!

2009-03-02 @ 07:19:42
Postat av: Bim

---> Mimmi: Tack för omtanken! Jag har haft lite huvudvärk i dag, men ingenting jämfört med i går.

2009-03-02 @ 20:49:55
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0