Dagens Dagbok - Söndagen den 15 mars 2009 - Eftermiddagen.

Jag fortsatte med mitt plockande här hemma, och mitt varvande med datorstunder.


Vid ettiden så gick Borzko upp. Han kände sig mycket bättre efter att ha sovit ut i över tolv timmar. Så han gick upp och duschade och gjorde sig i ordning, och åt frukost/lunch.


Vid halvtvåtiden sen så stack Jimmy och jag iväg med bilen bort till Sickla Köpkvarter. Vi hade bokat biljetter till filmen "Män som hatar kvinnor".


Borzko ville inte följa med på bio. Han skulle åka hem och hälsa på sin Mamma som vanligt istället.


Jimmy och jag hämtade ut biljetterna, och sen så gick vi bort till Ica Maxi och handlade biogodis.


Filmen började halvtre, och var två och en halv timme lång. Recension kommer i ett separat inlägg.


Vi kom hem till Farsta igen vid halvsextiden. Och då åt vi middag direkt när vi kom hem.


Sen så blev det lite telefonsamtal, med min kära Mamma, och med min kära Dotter. Och lite allmänt plockande här hemma igen.


Kommentarer
Postat av: Anna

om ni gick ända från sickla till ica maxi är det en otroligt bra bit, nästintill omöjligt faktiskt att gå dit. säker på att det inte var ica kvantum, som ligger i sickla köpkvarter? :)

2009-03-15 @ 19:16:48
Postat av: Bim

---> Anna: Sorry! Det var säkert Ica Kvantum som vi handlade i! Jag har lite dålig koll på sånt! Men det var i alla fall en ICA-affär! Det vet jag! ;-D

2009-03-15 @ 19:51:51
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anna

haha jag blev bara imponerad! ;) sen började jag fundera på om det var möjligt. inget jag skulle orkat iaf, för att köpa lite godis ;D

2009-03-15 @ 21:19:36
Postat av: Bim

---> Anna: Hahaha! :-D

2009-03-15 @ 21:49:40
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0