Dagens Dagbok - Söndagen den 15 mars 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade vid halvåttatiden i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Frukost och nyhetsläsning vid datorn blev det sen.


Borzko kom upp en kort stund vid niotiden. Men han kände sig lite dålig, precis som han gjorde i går kväll, och hade även lite feber, så han gick och la sig direkt igen, för att sova lite till.


Jag höll på och fixade med diverse allmänna hushållsgöromål här på förmiddagen. Och varvade förstås med datorstunder också.


Vid strax efter elva så vaknade Jimmy och han gick då upp. Han åt frukost, och jag tog en fika och en lite tidig lunch med honom då.


Jimmy duschade sen och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig vid datorn på sitt rum.


Jag fortsatte med mitt grejande här hemma, och fortsatte också att varva med datorstunder.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Trist att Borzko inte mår bra :-/ Kom han med på bion dårå? Själv har jag sett låt den rätte komma in förut idag och nu ska vi kolla på rallybrudar. Det är nog en trevlig och lättsam film :-) Den du ska på ska jag försöka få med mig Rolle på bio att se. Kanske nästa helg..?

2009-03-15 @ 17:33:56
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Borzko mådde bättre efter drygt tolv timmars sömn. Men han åkte hem till sin Mamma istället för att följa med på bion.



Låt den rätte komma in är väldigt bra. Rallybrudar har jag inte sett. Den verkar väl vara sådär.



Ja, se Män som hatar kvinnor! Den var fantastisk! :-)

2009-03-15 @ 19:49:48
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0