Dagens Dagbok - Tisdagen den 10 mars 2009 - Eftermiddagen.

Efter jobbet och mötet så åkte jag direkt hem till Farsta. Jimmy var hemma när jag kom hem i dag också. Och han hade även i dag varit ledig på grund av arbetsbrist.


Egentligen så hade vi ett inplanerat IKEA-besök med min Mamma och Pappa i dag. Men min Mamma kände sig trött, och ville att vi skulle åka i nästa vecka istället.


Jimmy och jag stack iväg till Länna direkt när jag kom hem. Först så var vi på Bauhaus där vi köpte en ny toalettsits till toaletten i badrummet, plus ett nytt duschmunstycke, för båda hade gått sönder.


Sen så åkte vi till OnOff och köpte en sladdlös telefon till min Mamma och Pappa.


Vi åkte sen direkt hem till min Mamma och Pappa. Pappa hade fått sin nya digitalbox från Comhem, så Jimmy hjälpte honom att koppla in den. Vi satte också den nya telefonen på laddning, och så ska vi hjälpa dom med den i morgon när den har laddat klart.


Fikade gjorde vi också, och satt och pratade en stund. Och sen åkte vi hem och kom hem vid sextiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0