Dagens Dagbok - Tisdagen den 3 mars 2009 - Eftermiddagen.

I dag så åkte jag inte hem direkt efter jobbet. Utan jag åkte direkt hem till mina föräldrar i Örby. Jag hämtade dom, och så tog vi med oss så mycket kassar, påsar, väskor, och kartonger som vi fick plats med i bilen. Vi tog med oss bräckliga saker, såsom glas, porslin, flaskor, och lampor, med mera.


Sen så åkte vi till deras nya lägenhet i Farsta. Jimmy mötte upp med oss utanför. För han var även i dag ledig från jobbet på grund av arbetsbrist.


Vi plockade sen upp det vi hade med oss. Och vi planerade lite hur dom ska möblera och så.


När vi sen var klara så skjutsade jag och Jimmy hem Mamma och Pappa till Örby igen. Vi tog återigen med oss bilen full med grejer. Och så åkte vi till lägenheten igen, och ställde in grejerna där. Och sen så åkte vi hem.


Vi åt middag när vi kom hem. Och sen så blev det även en fika. Jimmy satte sig sen på sitt rum framför datorn. Själv så höll jag på med diverse hushållsbestyr här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0