Dagens Dagbok - Torsdagen den 12 mars 2009 - Eftermiddagen. (Med tre fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Och Jimmy var hemma även i dag när jag kom hem. Och även i dag så hade han varit ledig på grund av arbetsbrist.


Jimmy hade handlat ett nytt trådlöst modem i dag, plus ett nytt nätverkskort till mig, eftersom vi har skaffat oss 50/10 bredband.


Vi åkte sen iväg nästan direkt mot Tumba. Och så mötte vi upp med Jenny på parkeringen utanför Willys och McDonalds.


Först så gick vi in på McDonalds och köpte oss varsin kaffe, och så satt vi och planerade och skrev upp vad vi skulle handla.


Sen så gick vi in på Willys och handlade det mesta inför vårt gemensamma födelsedagskalas på lördag.


Efter det så åkte vi till Tumba Centrum, och där mötte vi upp med Jocke som kom från jobbet.


Gick sen först till H&M där jag köpte mig en brun-utan-sol-kräm, en mascara, en eyeliner, och en kajalpenna.


Sen så gick vi till Systembolaget och köpte rödvin och starköl tills på lördag.


Och slutligen så gick vi till ICA och kompletteringshandlade det som vi inte fick tag i på Willys.


Vi åkte sen återigen bort till McDonalds, där jag bjöd på middag. Jag åt en McFish-meny.


Sen så åkte vi alla fyra hem till Jenny och Jocke. Vi packade upp alla matvaror först. Och sen så gjorde Jenny Smoothies till oss. Kaffe och kakor blev det också. Och vi satt och pratade en stund.


Vid sjutiden sen så åkte Jimmy och jag hem mot Farsta igen. '







Kommentarer
Postat av: Snurran

Är det "bara" släktkalas eller blir det en ännu större bjudning?

2009-03-12 @ 21:13:04
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Det är "bara" släktkalas. För Jenny hade ju fest för sina kompisar för ett par veckor sen, samtidigt som dom hade sin försenade inflyttningsfest. Men vi är ganska så många i släkten numer. Vi blir tjugoen stycken om alla kommer! ;-D

2009-03-12 @ 21:19:08
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

OJ!

2009-03-12 @ 22:08:45
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Eller tjugotvå faktiskt! ;-D

2009-03-13 @ 16:06:19
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0