Dagens Låt - 090305 - Caroline af Ugglas med "Snälla, snälla" - 2009.


Dagens Låt - 090305 - Caroline af Ugglas med "Snälla, snälla" - 2009.






Och jag hoppas att det är några som ringer på Caroline af Ugglas med Snälla, snälla på lördag? För själv så sitter jag i Globen och lyssnar på Metallica när Andra Chansen sänds, så jag kan inte ringa. Men jag ska be att Borzko ringer några gånger från mig. Och kanske att någon av er ringer? Eller? För det vore ju kul om hon fick komma till Finalen i Globen den 14 mars!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vågar du lita på brorsan?! Jag menar, kommer han verkligen att kolla på Andra Chansen?! Inte om det är sport på någon annan kanal!! :))

2009-03-05 @ 21:27:57
URL: http://tandemsblogg.blogspot.com
Postat av: Bim

---> Natalie: Hahaha! Jag får väl kolla på hans samtalslistor i mobilen sen när jag kommer hem! ;-D Han ska hem till er Mamma, och han sa att dom skulle kolla på festivalen! :-)

2009-03-05 @ 21:32:17
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0