Dagens Låt - 090310 - EMD med "Baby Goodbye" - 2009.


Tänkte räkna ner dom sex låtarna som jag tycker är bäst, dom fem dagarna som är kvar till Finalen i Melodifestivalen på lördag, den 14 mars 2009.

Som nummer ett vill jag ju ha Caroline af Ugglas med "Snälla Snälla". Men den har jag ju redan lagt in här i bloggen som Dagens Låt, i torsdags den 5 mars. (Här är länk till den.)

Så jag lägger in från nummer sex i dag, till nummer två på lördag.

Dom fem låtarna som jag vill ha som nummer sju till och med elva är:

Elva: Sofia med "Alla".
Tio: Molly Sandén med "Så Vill Stjärnorna".
Nio: Sarah Down Finer med "Moving On".
Åtta: Agnes med "Love Love Love".
Sju: Emilia med "You're My World".

Och här kommer den som jag vill ha som nummer sex:



Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du på fullaste allvar att snälla snälla skulle klara europa? knappats.. så pinsamt låt och artist. :)

2009-03-11 @ 14:03:44
Postat av: Bim

---> Anonym: Jag tror att alla elva låtarna i Finalen har ungefär lika stor och/eller liten chans i Europa. Helt omöjligt att säga vad som går och inte går. Charlott Perelli trodde alla på? Och hur gick det? Och The Ark? Och vem trodde till exempel att Lordi skulle vinna? Och jag tycker inte att det är en pinsam låt och pinsam artist. Tycker att låten är bra, och att Caroline är fantastisk. Sen är jag ju självklart partisk, eftersom hon är min körledare! :-)

2009-03-11 @ 17:42:03
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0