Dagens Dagbok – Fredagen den 6 november 2009 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Och Jimmy var hemma även i dag när jag kom hem. Ledig var han även i dag, på grund av arbetsbrist. Det har inte varit mycket jobb för honom den här veckan precis. Cirka åtta timmar bara på hela veckan.

 

Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem.


Sen vid tretiden så gick vi båda till Centrum. Jimmy gick till tunnelbanan för att åka in till stan och möta upp med en kompis. Själv så gick jag till Hemköp och handlade ett par kassar med matvaror och lite gott att äta till kvällen.

 

När jag kom hem igen så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Och varvade också lite med datorstunder.

 

Vid femtiden så åt jag middag för mig själv. Och efter det så fortsatte jag med hushållsbestyr och datorstunder.

 



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad jobbigt när ungdomar inte får jobb!

Men hade han inte jobbat på McD? Där kanske han kan börja igen. Lättare att få ett annat jobb om man jobbar heltid.

2009-11-06 @ 19:06:59
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Jo, han jobbade på McDonalds förut. Men nu har han ju lastbilskörkort, och det är ju det han vill jobba med...

2009-11-06 @ 21:20:31
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: J

hur har du fixat din design på bloggen?

fin blogg=)

2009-11-06 @ 22:20:21
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> J: Min dotter har fixat det mesta med designen till mig! :-)

2009-11-06 @ 22:24:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0