Dagens Dagbok – Fredagen den 6 november 2009 – Kvällen.


Vid sextiden så satte jag mig uppe i vardagsrummet och fortsatte att läsa i min nya bok: ”Finns inte på kartan” av Carin Hjulström, och jag läste också så småningom ut den.

 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Klockan åtta så satte vi igång teven, och så tittade och lyssnade vi på ”Idol”. Och precis som alltid så åt och drack vi en massa gott till också.

 

Efter ”Idol” på TV4 så blev det ”Idol Eftersnack” i TV400.

 

Vid halvtolvtiden sen så åkte jag iväg med bilen bort till pendeltågsstationen vid Farsta Strand, och hämtade upp Jenny där.

 

Hon hade jobbat till klockan elva, och hon ska jobba ett extrapass i morgon, och börja klockan sju. Så hon sover här i natt, och jag kör henne till jobbet i morgon bitti.

 

Så med tanke på att klockan nu är halvett, och jag ska gå upp klockan sex, så borde jag nog gå och lägga mig. Jag vill ju helst sova mina sex timmar. Men i natt så blir det bara fem timmar.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0