Dagens Dagbok – Fredagen den 6 november 2009 – Jobbet.


Äntligen fredag och veckans sista arbetsdag. Även i dag så var jag först i skalen och fixade med grönsakerna. Sen var jag i disken och jobbade som tredjeman. Efter det så dukade jag mellanmålet. Och allra sist så hjälpte jag till att sopa i matsalarna.

 

Vi serverade färsbiffar, kokt potatis, och brunsås i dag. Och vår salladsbuffé.

 

En kollega var sjuk i dag, och en annan kollega var ledig. Men vi hade, tur nog, vår praktikant som hjälpte till.


Lite strulig och jobbig dag i dag också, precis som i går. Men eftersom jag inte riktigt vet om och vad jag kan skriva om det, så avstår jag helt att skriva någonting alls om det. Kolla in i Snurrans blogg, så kanske hon skriver något om det. Hon är bättre än jag är, på att avgöra vad som är okej att skriva.

 

Och så blev det veckans bästa stund, fredag eftermiddag klockan två, och vi fick gå hem och fira helg!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0