Dagens Dagbok – Lördagen den 14 november 2009 – Kvällen.


När vi kom hem så satte sig Jimmy framför datorn på sitt rum. Borzko satte sig i vardagsrummet och läste i sin bok. Och jag satte mig också i vardagsrummet, fast med datorn.

 

Sen klockan åtta så satte vi igång teven, och så tittade och lyssnade vi på Finalen av Körslaget. Åt och drack en massa gott till, gjorde vi förstås också.

 

Efter att Körslaget var slut, så satte vi igång en dvd-film. Och det blev filmen Surrogates. Recension som vanligt i eget inlägg.

 

När filmen var slut sen, så satte sig Jimmy på sitt rum, framför datorn. Borzko läste i sin bok. Och jag satte mig med datorn i knäet en stund.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0