Dagens Dagbok – Lördagen den 14 november 2009 – Morgonen + Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det ett stort glas kaffe och nyhetsläsning i datorn.

 

Borzkos mobil larmade klockan nio, och han gick då upp och genomgick sina morgonbestyr. Sen så åt vi frukost tillsammans och hade en pratstund.

 

Sen så stack Borzko iväg till Farstahallen för att träna.

 

Ute så spöregnade det, blåste, var mörkt, grått, och trist, och cirka fyra plusgrader. Så jag bestämde mig för att inte gå ut på någon promenad, utan att ha en slapp och skön innedag istället.

 

Satte igång tvättmaskinen och diskmaskinen, och höll på en stund och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma.


Sen så satte jag mig i soffan i vardagsrummet tillsammans med boken: ”Sånt man bara säger” av Helena von Zweigbergk, och så datorn förstås.

 

Jimmys mobil larmade klockan tolv, och han gick då upp. Han åt frukost, jag åt lunch, vi fikade, och hade en pratstund. Sen så genomgick Jimmy sina morgonbestyr.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte jobbigt att alltid ha väckarklockan på? Även på helgerna? att sova ut är ju skönt!

2009-11-14 @ 21:36:28
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Om jag tyckte att det var jobbigt, så skulle jag ju så klart inte ha det. Tre timmars sovmorgon räcker för mig.

2009-11-14 @ 23:13:06
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0