Dagens Dagbok – Måndagen den 23 november 2009 – Jobbet.


Måndag igen och jobb igen.

 

Den här veckan så är jag först den första halvan av arbetsdagen i skalen, där jag fixar i ordning alla grönsakerna, tillsammans med några kollegor.

 

Sen så är jag den andra halvan av arbetsdagen i lilla matsalen, där jag jobbar som försteman.

 

Vi serverade pannbiff, kokt potatis, och brunsås i dag. Och vår salladsbuffé.

 

Fulltalig personalstyrka var vi i dag. Och allt flöt på bara bra.

 

Brandlarmet gick i skolan på förmiddagen. Så vi fick gå ut och ställa oss ute på skolgården tillsammans med alla barn och all personal. Det var en incident som hade utlöst larmet, så det brann aldrig.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Oj, jag glömde brandlarmet i min dagbok.. :-)

2009-11-23 @ 18:36:36
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Haha! Okej! Du får väl uppdatera inlägget då! Eller länka till mig! ;-D

2009-11-23 @ 21:11:37
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0