Dagens Dagbok – Onsdagen den 25 november 2009 – Hela Dagen. (Med fyra fotografier).


Jobbade först som vanligt förstås. Det var en helt vanlig dag på jobbet, och ingenting speciellt hände.


Åkte sen hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen hemma, och sen så gick jag till Centrum och till Plainer Hair Shop. Jag var hos en frisör som heter Camilla Stehn. Jag blekte massor med slingor, klippte håret kort, färgade ögonfransarna och ögonbrynen, noppade ögonbrynen, och köpte en stylingprodukt. Alltihopa tog ungefär två timmar och en kvart, och det kostade sammanlagt 1.315:- kronor.


Så här ser jag ut i håret i dag, när hon har stylat mitt hår. I morgon när jag ska göra det själv, så ser jag nog inte likadan ut. ;-)



Kom hem vid halvfemtiden. Jimmy hade kommit hem från jobbet när jag kom hem, för i dag så hade han jobbat mellan sex och tre, istället för åtta och fem som hans ordinarie arbetstid är. Vi åt middag tillsammans när jag kom hem.


Sen så åkte vi iväg för lite shopping. Först så var vi i Centrum. Nya brandvarnare på Clas Ohlson blev det, och sen så hämtade jag ut ett bokpaket på Hemköp.


Dom har pyntat så fint i Centrum nu inför advent. Såna här blomsteruppsättningar står lite överallt i Centrum.



Nya skyltar har också kommit upp, efter ombyggnaden.



Efter det så åkte vi bort till Länna KöpCentrum. Där var vi först på Rusta, där vi handlade en grangirland med lampor i, som jag ska ha till vår franska balkong i vardagsrummet.


Sen blev det ett besök på Willys där vi handlade några kassar med matvaror. Jimmy köpte två stockar med snus också, eftersom dom har billiga priser på snus där.


Kom hem vid sjutiden igen. Jimmy satte sig då på sitt rum, framför datorn. Jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma först. Och sen så satt jag mig i köket med datorn.


Borzko kom hem från jobbet vid halvniotiden. Och han åt då sin sena middag.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Jättefin i håret blev du! :-)

2009-11-25 @ 22:44:12
Postat av: Therése

SKITSNYGGT! Tycker att detta är klart tuffare och modernare än tidigare. Du ser jätteung ut!

2009-11-26 @ 06:30:17
Postat av: Josefin

Blev jättesnyggt!

2009-11-26 @ 12:56:53
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack så mycket! :-D

2009-11-26 @ 15:40:10
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Therése: Tackar, tackar! Men så där snyggt som hon stylade mig, kunde jag ju inte göra själv i dag. Så i dag ser jag nog lite mer "som vanligt" ut. Alltså äldre! ;-D

2009-11-26 @ 15:41:49
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Tack ska du ha! :-D

2009-11-26 @ 15:42:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0