Dagens Dagbok – Söndagen den 22 november 2009 – Eftermiddagen.


Det blev en slapp och skön eftermiddag för mig här hemma. Mest nöje och bara lite nytta. Satt mycket och läste i min bok: ”Live to win” av Andreas Carlsson. Och jag satt också mycket med datorn. Bland annat så svarade jag på frågorna i min frågestund och bloggade dom. Lite allmänna hushållsbestyr blev det förstås också.

 

Utanför fönstren så regnade det mest hela dagen.. Och det var mörkt, grått, och trist. Så det kändes väldigt skönt att vi adventspyntade i går! Jag blir ju så glad av allt som lyser och värmer! (Scrolla ner lite i bloggen, så finns det sjutton fotografier från adventspyntandet i går.)

 

Jimmy satt större delen av dagen på sitt rum, vid sin dator.

 

Borzko kom hem från gymmet vid tvåtiden. Han var bara hemma en kort stund. Och sen så åkte han iväg hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Jimmy och jag åt middag vid fyratiden.

 

Efter middagen så flyttade jag ner till Jimmys rum, med min dator och min bok. Alltid trevligt med lite sällskap!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0