Dagens Dagbok – Söndagen den 22 november 2009 – Kvällen.


Och även kvällen blev lugn och skön. Jag läste ut boken ”Live to win” av Andreas Carlsson. Och så började jag på boken ”Elsas mode” av Sofi Fahrman. Satt en del med datorn förstås också.

 

En flaska (alkoholfri) glögg blev det under kvällen också.

 

Borzko kom hem från sin mamma vid åttatiden. Sen så satt han och tittade på sport på teve.

 

Jimmy satt mest framför datorn.

 



Och i morgon så är det måndag! Och då är det ”Kör för alla!” Wiieee!!!! ;-D

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag bara måste fråga! Varför är det så viktigt för dig att skriva (alkoholfri) glögg? Jag tror inte att någon bryr sig om det är glögg med alkohol eller inte!

2009-11-22 @ 22:55:58
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Viktigt och viktigt är det väl i och för sig inte. Men eftersom jag inte dricker alkohol sen ett par år tillbaka, så vill jag att det ska framgå att det inte är alkohol i glöggen. Stör det dig på något sätt att jag skriver så?

2009-11-23 @ 14:15:51
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0