Dagens Dagbok – Tisdagen den 17 november 2009 – Eftermiddagen + Kvällen. (Med fyra fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma även i dag när jag kom hem. Han var ledig på grund av arbetsbrist.


Vi stack sen nästan iväg på en gång. Vi åkte till Tumba Centrum, där vi mötte upp med Jenny. Gick omkring lite i centrum och kollade lite. Och Jimmy köpte sig ett par varma kängor på Din Sko.



Sen så var vi på ICA och handlade matvaror, och också på Konditoriet och handlade fikabröd.



Åkte sen hem till Jenny, och vi började med middagsmaten. Jenny gjorde sin goda pastarätt, och Jimmy och jag hjälpte till.



Jocke kom sen hem från jobbet efter en liten stund, och då åt vi middag tillsammans alla fyra.



Efter middagen så fikade vi med kaffe, glögg, två sorters lussebullar, och pepparkakor.


Sen kom en kompis till Jocke dit, och han, Jocke, och Jimmy satt i vardagsrummet och tittade på ishockey på teve.


Jenny och jag satt i köket och pratade.


Hon gjorde sig sen i ordning för att jobba ett nattpass.


Vid niotiden sen så åkte jag, Jimmy, och Jenny iväg i bilen. Jimmy och jag skjutsade Jenny till jobbet först, och sen så åkte vi hem till Farsta.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0