Dagens Dagbok – Tisdagen den 24 november 2009 – Eftermiddagen.


Åkte hem till Farsta direkt efter jobbet. Men inte direkt hem, utan till Centrum. Hade en jobbarkompis med mig också, som skulle till Farsta i ett ärende. Vi var först inne i en affär, där hon skulle kolla in en grej. Sen så skiljdes vi åt och gick åt varsitt håll.

 

Jag gick till frisörsalongen Plainer Hair Shop och bokade tid för att fixa håret. I morgon eftermiddag fick jag tid. Jag har aldrig varit där förut, utan har ju gått på FrisörImperiet förut. Men det är kul att testa något nytt ställe ibland.

 

Sen så åkte jag hem. Och när jag kom hem så höll jag först på och fixade lite med diverse hushållsgöromål.

 

Efter det så satte jag mig vid datorn, och så tränade jag på låtarna som vi ska sjunga på konserten med ”Kör för alla!”. Alla låtar och stämmor har ju Caroline och Heinz lagt ut på nätet, så vi lätt kan träna hemma. Och texterna också förstås. Jag sjöng igenom alla låtar en gång, och sjöng lite extra på dom som jag tycker är lite svårare.

 

Satt sen kvar med datorn en stund och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.

 



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Har tidigare gått där det är nog 4-5 år sedan jag var där sist. Klippte mig då oftast hos Anita som startade salongen, tror inte hon jobbar så mkt nu, och innan dess hos en tjej som flyttade från Stockholm. Hoppas du blir nöjd.

2009-11-24 @ 17:54:04
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Okej! Det ska bli kul att testa ett nytt ställe! Tror att jag skulle till någon som hette Camilla.

2009-11-24 @ 18:30:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria,kiruna

Jag brukar testa nya frisörer alltid trevligt. Har nu ett par favoriter som jag brukar växla emellan.

2009-11-24 @ 19:50:52
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria, Kiruna: Jag brukar gå till samma frisör i typ tio år oftast... Men den jag har haft nu, har jag gått till i ungefär två år tror jag. Känner för att testa en ny nu.

2009-11-24 @ 19:55:04
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Therése

Ska bli spännande att se vad du tyckte om besöket!

2009-11-25 @ 11:14:39
Postat av: Therése

P.S. Jag har börjat blogga lite igen.

Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Therése: Jag tror att jag är nöjd! Men det vet jag egentligen inte riktigt förrän i morgon, när jag har tvättat håret och stylat det själv! ;-)

2009-11-25 @ 20:04:58
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Therése: Okej! Ska kolla in din nya blogg då! Tack för länken! :-)

2009-11-25 @ 20:05:47
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0