Dagens Dagbok – Tisdagen den 3 november 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet i dag också. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit ledig i dag på grund av arbetsbrist.

 

Jag satte mig vid datorn en kort stund för att kolla upp lite olika vårdcentraler, och var det fanns vaccin mot svininfluensa.

 

Sen så åkte Jimmy och jag iväg till Handens Vårdcentral i Haninge.

 

När vi kom dit så var det jättelång kö, så vi trodde att vi skulle få vänta jättelänge. Men det gick otroligt snabbt, så vi var klara på bara några minuter.

 

Vi fyllde i ett papper med några frågor, och så fick vi varsin spruta i överarmen.

 

Efter vaccinationen så åkte vi hem till Farsta igen, men till Centrum. Jag hämtade ut ett bokpaket från Bokus på Hemköp. Och så handlade vi ett par plastkassar med matvaror, också på Hemköp.

 

Sen så åkte vi till McDonalds i Sköndal, där vi åt vår middag. Jag åt en McBean (veg-burgare), minimorötter, och lättmjölk.

 

Åkte sen hem till Farsta igen.

 

Jimmy satte sig framför datorn.


Själv så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Och satt även lite med datorn.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Gjorde det ont?

2009-11-03 @ 18:50:52
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Varken Jimmy eller jag kände inte ens när hon stack in nålen!

2009-11-03 @ 18:54:29
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: daniel

Vilken "riskgrupp"tillhör du och jimmy+

2009-11-03 @ 19:56:53
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Daniel: Ingen av oss tillhör någon riskgrupp. Dom vaccinerade alla olika människor där.

2009-11-03 @ 20:04:05
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0