Dagens Dagbok – Torsdagen den 26 november 2009 – Hela Dagen. (Med två fotografier).


Jobbade först som vanligt förstås. Det var en helt vanlig dag på jobbet, och ingenting speciellt hände. (Uppdaterar inlägget med en länk till Snurrans inlägg om jobbet i dag. Hon har några bilder på förstörelsen som var när vi kom i morse...)

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Jag höll sen på här hemma med diverse hushållsgöromål.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid kvart i fyra. Han hade även i dag jobbat mellan sex och tre, istället för åtta och fem. Vi åt middag tillsammans när han kom hem.

 

Sen så åkte vi iväg en sväng bort till Rusta i Länna KöpCenter. Vi köpte en påbyggnadsdel till grangirlangen som jag köpte i går, för den var för kort.


När vi sen kom hem igen, så satte vi upp grangirlangen på vår franska balkong. Det blev riktigt fint även inifrån. Men det är nog ännu finare utifrån. Gick aldrig ut och tittade i dag hur det blev.

 

 

Jimmy satte sig sen på sitt rum, framför datorn.


Jag satte mig i köket med datorn och boken. Svarade bland annat på alla kommentarer på inlägget ”Bim Frågar” som jag gjorde i går. Läste bloggar och läste nyheter också. Och så läste jag i boken ”Elsas Mode” av Sofi Fahrman.

 

Borzko jobbar sent i dag också, och beräknar att vara hemma vid niotiden. Men sen så är han ledig i fyra dagar. För han har den här veckans lediga dag i morgon, och nästa veckas lediga dag på måndag, så då blir han ju ledig fyra dagar i rad.

 

Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0