En trevlig helg har det återigen varit! :-)


Ja, en trevlig helg har det återigen varit. Här är lite av det som har gjort den trevlig:

- Träffat Jenny och Jocke i fredags och hade en mysig eftermiddag och kväll med dom. Det blev shopping på MediaMarkt och IKEA. Middag på IKEA. Och fika i Tumba. Även Borzko och Jimmy var med.

- Mamma och pappa var här i dag och adventsfikade, och det är alltid trevligt att träffa dom. Borzko och Jimmy var med även då.

- Köpte New Super Mario Bros. till Nintendo Wii i fredags, och det har vi spelat, båda jag, Borzko, och Jimmy, i måååånga timmar i helgen. Så roligt!

- Tittade på Idol i fredags, och det var en ovanligt bra omgång. Kollade också på i Robinson i går.

- En dvd-film blev det i går, G.I. Joe: Rise of Cobra. Den var helt okej.

- Fixade en julklapp i dag, som jag är väldigt nöjd med! ;-)

Ja, det är väl lite av det som har gjort min helg till en lugn, skön, rolig, trevlig, och mysig helg.

Tyvärr så innehöll ju helgen ett tråkigt besked också... Som jag bloggade om i det här inlägget...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0