"Idol" - Vecka 48.

Låtar lämpade för stora arenor

Idolerna står inför sin största utmaning när de på fredag tar sig an låtar som spelats på några av världens största arenor.

 

Calle Kristiansson
Hungry heart (Bruce Springsteen)

Jumping Jack flash (Rolling Stones)

Mariette Hansson

Land of confusion (Genesis)

You're the storm (Cardigans)

Tove Östman Styrke

Pride (in the name love) (U2)

Since you’ve been gone (Rainbow)

Erik Grönwall

Shout it out loud (Kiss)

Hey Jude (Beatles)

 

(Kopierat från TV4)

 

Ja, nu är det ju mina fyra favoriter kvar i Idol, och som ska slåss om platserna i semifinalen. Suveräna låtar den här gången tycker jag. Så det blir nog en kul omgång i morgon.

 

 


Kommentarer
Postat av: Natalie

1. Erik

2. Mariette (ja, jag vet att hon åkte ut men jag tycker hon har en cool röst)

3. Tove / Calle

2009-11-28 @ 23:14:43
URL: http://tandemsblogg.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Natalie:

1. Erik.

2. Tove.

3. Calle.

4. Mariette.

2009-11-29 @ 00:02:03
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0