"Kör för alla" - Höstterminen 2009.


Så här är planeringen för "Kör för alla" under höstterminen 2009.

Nu har vi fem vanliga köromgångar, under veckorna 45, 46, 47, 48, och 49.

Måndagen den 7 december, i vecka 50, är det sista gången för terminen. Och då kommer också Frida Öhrn dit. (Läs i det här inlägget.)

Tisdagen den 8 december sen, så har vi höstterminens konsert, slutkonsert och julkonsert.

Då kommer vi att sjunga på Stockholms Centralstation, klockan 18.00.

Det ska bli superkul! Dom har gjort det förut, och dom som har varit med, säger att det är jätteroligt. Så jag ser verkligen fram emot det.

Lägger in en YouTube-video här, med en liten bit från förra årets konsert. Om du klickar på DEN HÄR LÄNKEN, så kommer du till YouTube, och då finns det till höger om den videon en massa andra videos att klicka på, om ni vill se mer av konserten, eller annat med "Kör för alla!".



Kommentarer
Postat av: mimmi

Wow........trodde aldrig jag skulle få se dig i en röd jacka. Tredje gången gillet hoppas jag...:-)

Du är verkligen värd en varm o go jacka när du startar din dag så tidigt!



Den är jätte fin på dig!!

2009-11-01 @ 15:56:55
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Jag trodde faktiskt aldrig själv att jag skulle köpa mig en RÖD jacka! Men ibland så chockar man och förvånar sig själv! Tack för berömmet! :-D

2009-11-01 @ 16:23:32
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad roligt det låter med konserter och allt :)

2009-11-01 @ 18:13:10
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Emma: Ja, det är så kul! Det är det bästa som jag har gjort på många år, att ha börjat i "Kör för alla!". :-D

2009-11-01 @ 18:20:12
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Akå

Neeeej! Jag ska upp till Sthlm i början på december men åker hem igen den 7 december.:( Hade varit så roligt att få se eran kör!

2009-11-01 @ 19:09:23
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Akå: Vad synd! Då missar du ju oss precis...

2009-11-01 @ 19:17:19
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ja! Det är jättekul att sjunga på Centralen. Jag har varit med två år i rad. Första gången var vi utanför och var med och invigde julbelysningen tillsammans med Beatrice Ask och förra året stod vi inne i stora hallen.

Jag längtar till torsdag då det är min tur.

Ha det bra.

2009-11-01 @ 21:08:59
URL: http://marianneekwall.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Marianne: Åh! Vad roligt det låter! Ser verkligen fram emot julkonserten på Centralen!



Och om några timmar så ska jag iväg och sjunga! :-D

2009-11-02 @ 14:11:15
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0