Är det någon som har dessa böcker?


Efter att Malin hade erbjudit mig en bok som jag saknar, så kom Mimmi med ett förslag. Hon tipsade mig om att blogga om böcker som jag saknar, så kanske någon av mina snälla läsare har boken och kanske vill sälja den.

Ibland får jag ju tips om äldre böcker, som har utgått från förlagen. Eller ibland hittar man "nya" författare, som man vill läsa tidigare böcker av, som inte längre finns att köpa.

Jag brukar leta gamla böcker på Tradera och liknande ställen. Och även på loppisar. Men nu ska jag blogga om det istället, och kanske att någon av er har någon av böckerna som jag saknar.

Jag betalar självklart för boken, och för portot. Helst så vill jag ha pocketböcker, eftersom dom är både billigare, och billigare att skicka.

Här är en länk till inlägget som jag skrev om Malin, och som Mimmi kommenterade i.

Och här är en lista på några böcker som jag söker efter just nu:

André Roslund: ”Älsklingsgrabben”


Sarah Waters: ”Livstråden”


Katarina von Bredow: ”Kattskorpor”


Mons Kallentoft: ”Marbella Club”


Jennifer Weiner: ”I hennes skor”


Marie Hermanson: ”Musselstranden”


Marie Hermanson: ”Värddjuret”


Marie Hermanson: ”Tvillingsystrarna”


Marie Hermanson: ”Snövit”

 


 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej Bim .tror inte jag har någon av de böcker du nämnt men skall idagarna gå igenom alla mina böcker och sortera dem i bokstavsordning.



Och alla ni andra läsare och naturligtvis Bim kolla in mitt inlägg

http://windowater.blogspot.com/2009/10/bocker-ar-till-for-att-lasas-av-manga.html

2009-10-26 @ 09:18:15
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Synd att du inte hade några av böckerna som jag söker.



Du har inte lust att lägga upp en lista på din blogg, på böckerna som du vill bli av med?

2009-10-26 @ 15:20:02
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Tänkte själv på det så vi får se om jag gör det .....

2009-10-26 @ 15:44:04
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Jag tycker att det skulle vara jättekul om du gör det! Och det kanske lönar sig för dig! ;-)

2009-10-26 @ 16:13:23
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Nu har jag lagt in några titalr för att testa me ndet blev inte så lyckat skrev in i Excel för att kunna sortera och kopierade över till bloggen.....

Kolla själv o kom gärna med tips

2009-10-26 @ 16:41:00
URL: http://www.windowater.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Okej! Ska kolla in då! :-)

2009-10-26 @ 17:32:23
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0