Dagens Dagbok – Fredagen den 16 oktober 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade sin veckans lediga dag i dag.

 

När jag kom hem så stack vi båda iväg till Centrum för att uträtta några ärenden.

 

Först så var vi på Konsum och beställde två tårtor till morgondagens födelsedagsfirande.

 

Sen så var vi på Life och där köpte jag tranbärstabletter.

 

Sen gick vi till Bokia, där jag köpte ett grattiskort till Jimmy.

 

Efter det så var vi på Clas Ohlson där vi köpte ett lysrör till Jenny och Jocke. Och jag köpte även en whiteboardtavla till jobbet.

 

Hemköp gick vi sen till, där jag hämtade ut två paket.


Och till sist så handlade vi en hel del matvaror på Hemköp också.

 

Vi åkte sen hem, och när vi kom hem så åt vi middag tillsammans, och sen så blev det en fika också.

 

Jimmy ringde och sa att han skulle jobba extra i kväll, och komma hem sent.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0