Dagens Dagbok – Fredagen den 2 oktober 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen och gick in en kort stund, och sen så gick jag en sväng till centrum.

 

Köpte mig ett par nya skinnhandskar, med nitar på, hos Wedins Accent. Sen så köpte jag en rosa Puma parfym på Åhléns. Fyra små block + två reflexer på Clas Ohlsson blev det också. Och slutligen tidningen Situation Stockholm av en försäljare. Och allra sist en glass som jag åt på vägen hem.

 

När jag kom hem igen så höll jag på här hemma med diverse hushållsbestyr.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden. När han hade duschat och gjort sig i ordning, så åt han och jag middag tillsammans.

 

Han satte sig sen på sitt rum, vid sin nya fina dator.

 

 

Jag höll återigen på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och satt också lite med datorn.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0