Dagens Dagbok – Fredagen den 9 oktober 2009 – Kvällen.

 

Början av kvällen så satt jag en stund med datorn och bloggade och läste bloggar. Borzko satt och läste i sin bok. Och Jimmy satt framför datorn.

 

Vid halvniotiden så satte sig både jag, Borzko, och Jimmy uppe i vardagsrummet för att se på dvd-film. Varken Borzko eller Jimmy är så speciellt intresserade av ”Idol”, så det satte jag på inspelning, för att se i morgon istället. Mysigare att sitta alla tre och att se något som alla tre gillar istället.

 

Vi tittade först på ”Johan Falk GSI 3 – National Target”, och sen på ”Johan Falk GSI 4 – Leo Gaut”. Båda var jättebra. Och speciellt 4:an. Recensioner på båda filmerna kommer i morgon.

 

Åt och drack en massa gott till gjorde vi förstås också.

 

Vid strax före tolv så var filmerna slut. Jimmy satte sig då på sitt rum framför datorn. Jag satte mig med datorn i knäet en stund. Och Borzko gick och la sig för att vila sin onda rygg.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0