Dagens Dagbok – Lördagen den 24 oktober 2009 – Eftermiddagen.

 

Jag kom hem igen vid ettiden. Och Borzko kom hem ungefär samtidigt från gymmet. Borzko åt då lite lätt lunch, och jag tog en fika, och en pratstund hade vi i köket.

 

Sen så satte vi oss båda två uppe i vardagsrummet, och läste i varsin bok. Jag läste ut boken som jag hade börjat med på förmiddagen. Varvade lite med datorstunder också.

 

Började sen att läsa i ny bok: ”Armlös, benlös men inte hopplös” av Mikael Andersson.

 

Jenny kom sen hit igen vid halvfemtiden. Hon kom direkt ifrån dopet, för att sova här i ett par timmar igen. Och sen så kör jag henne till jobbet i kväll eftersom hon ska jobba nattpass igen. Hon la sig för att sova nästan direkt när hon kom.

 

Borzko och jag åt middag vid femtiden.

 

Sen tog Borzko en sväng till Centrum och handlade lite matvaror och lite gott att äta till kvällen. Jag höll då på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma.

 

Efter det så satte vi oss återigen och läste i våra böcker uppe i vardagsrummet, och fikade.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0