Dagens Dagbok – Lördagen den 24 oktober 2009 – Kvällen.

 

Borzko och jag satt sen uppe i vardagsrummet och läste i varsin bok.

 

Klockan åtta sen så satte vi igång teven, och så tittade och lyssnade vi på ”Körslaget”. Åt och drack en massa gott till gjorde vi förstås som vanligt också.

 

Halvnio så hade Jenny beställt väckning, så då gick jag ner och väckte henne. Hon kom sen upp och satt och tittade på ”Körslaget” med oss.

 

Jimmy kom hem från Norrtälje vid niotiden, en dag tidigare än beräknat.

 

Klockan halvtio sen så skjutsade jag Jenny till jobbet, eftersom hon skulle jobba ännu ett nattpass.

 

När jag kom hem igen så tittade jag och Borzko på en dvd-film. Det blev ”Wallander – Prästen”.

 

Efter filmen så läste jag i min bok igen. Och det gjorde Borzko också. Jimmy satt framför datorn på sitt rum.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Lugn och skön helg - med lite "taxiverksamhet" ;-) Skönt för Jenny att du kunde hjälpa henne, sömn är viktigt!

2009-10-25 @ 00:17:54
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, mycket lugn och skön helg, precis som jag ville ha den, efter mina två jobbiga veckor. Skjutsar Jenny gör jag gärna. Det blev ju lite struligt för henne i går, på grund av dopet, och jag hjälper gärna till. Bra för mig också! För då fick jag ju umgås lite med henne! ;-D

2009-10-25 @ 09:09:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0