Dagens Dagbok – Lördagen den 3 oktober 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen. (Med fyra fotografier).


Sen så satt både Borzko och jag uppe i vardagsrummet och läste i varsin bok. Regnet vräkte ner utanför fönstret, och det blåste jättemycket. Mysigt att sitta inne då, med varsitt stort glas kaffe, tända stearinljus, och läsa i en bra bok.


Jag läste ut boken ”Jakten på en mördare” av Tobias Barkman. Det tog nästan två veckor för mig att läsa ut den, och det är ovanligt för mig. Men jag har haft väldigt mycket annat för mig dom senaste veckorna.


Vid fyratiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han hade lastbilen med sig, som han hade kört under dagen, för han ska köra den i morgon också.



Han hämtade upp mig, och så följde jag med honom dit han skulle parkera den.



När vi sen kom hem igen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och under tiden så gick Borzko till vår lokala pizzeria på gatan, Pizzeria Americana, och köpte mat.



Jag åt en Daniella.



Efter maten så satte sig Jimmy på sitt rum framför datorn. Och Borzko och jag satte oss i vardagsrummet igen. Borzko med sin bok. Och jag med datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0