Dagens Dagbok – Lördagen den 31 oktober 2009 – Andra Halvan av Kvällen.

 

Borzko och jag kom hem vid åttatiden. Och vi satte oss då uppe i vardagsrummet och tittade och lyssnade på ”Körslaget”. Åt och drack lite gott till gjorde vi också.

 

Efter programmet var slut så satte sig Borzko och läste i sin bok. Jag satte mig först med datorn en stund. Och sen så satte jag mig också och läste, och läste också så småningom ut boken: ”Fjärilen i Tibet” av C.J. Håkansson. Recension finns i separat inlägg som vanligt.

 

Jimmy jobbar fortfarande, nu när klockan är kvart över elva. I går så kom han hem vid tolvtiden, och i dag så blir det ännu senare. Dom är ett stort gäng som håller på med en företagsflytt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0