Dagens Dagbok – Måndagen den 12 oktober 2009 – Eftermiddagen.

 

Hemma vid ettiden, eftersom jag hade friskvårdstimme i dag, som jag skrev i det förra inlägget.

 

Jag gav mig direkt iväg ut på en promenad. Kallt och blåsigt var det, och inte speciellt skönt, så jag gick bara i ungefär tre kvart i dag.

 

När jag kom hem så la jag mig på spikmattan och spikkudden i en halvtimme ungefär.

 

Sen så höll jag på här hemma och fixade med diverse hushållsbestyr. Satt lite med datorn också.

 

Vid halvfyratiden så åt jag middag för mig själv. Och sen så gjorde jag mig i ordning för att åka iväg till ”Kör för alla!”.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Det var väl en väl spenderad timme :-D

2009-10-12 @ 22:08:36
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Absolut! :-D

2009-10-13 @ 18:00:43
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0