Dagens Dagbok – Måndagen den 12 oktober 2009 – Kvällen.

 

Stack iväg vid halvfemtiden till centrum och till tunnelbanan, och så åkte jag till Skanstull där jag mötte upp med min syster. Vi gick sen in i Frans Schartaus Gymnasiums Aula och satt och pratade en timme och väntade på att ”Kör för alla!” med Caroline af Ugglas skulle börja.

 

Sen så satte det igång, och det var förstås lika roligt som alltid! Vi tränade på flera olika låtar i dag.

 

Åkte sen hem när det var slut, och kom hem vid halvniotiden. Både Borzko och Jimmy var hemma när jag kom hem. Vi tog en fika och en pratstund i köket då. Och efter det så satte jag mig med datorn en stund.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0