Dagens Dagbok – Måndagen den 5 oktober 2009 – Kvällen.

 

”Kör för alla!” höll sen på mellan kvart i sju och åtta. Vi sjöng några av låtarna från förra gången, och även tre nya låtar. Lika kul som vanligt var det givetvis, och tiden gick alldeles för fort.

 

Syrran och jag skiljdes sen åt när det slutade. Hon tog bilen hem till Sätra, och jag tog tunnelbanan hem till Farsta.

 

Jimmy hade precis kommit hem när jag kom hem vid halvniotiden. Han hade kommit hem från jobbet vid halvfemtiden i dag, men sen så hade han åkt hem till en kompis, ätit middag där, och varit där i ett par timmar.

 

Borzko kom hem från jobbet vid niotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning.

 

Jag satte mig vid datorn när jag kom hem.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0