Dagens Dagbok – Måndagen den 5 oktober 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma och fixade med diverse hushållsbestyr. Satt lite med datorn också.

 

Vid fyratiden sen så åt jag middag för mig själv. Och sen så gjorde jag mig i ordning inför kören.

 

Och sen vid halvfemtiden så gick jag till centrum, och till tunnelbanan, och åkte till Skanstull. Gick till Frans Schartaus Gymnasium, och mötte där upp med min storasyster Anette vid femtiden.

 

Vi fick vänta en stund, och vid kvart över fem så släppte dom in. Vi fick våra favoritplatser längst fram, och sen så satt vi där och pratade i nästan en och en halv timme, innan ”Kör för alla!” började klockan kvart i sju, en kvart försenat på grund av det stora intresset.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0