Dagens Dagbok – Söndagen den 11 oktober 2009 – Eftermiddagen.

 

Efter lunchen och fikat så gick Borzko iväg till Centrum igen. Den här gången så var han på Frisörimperiet och klippte håret. Det blev en trimmer-klippning, med 4 mm på sidorna, och 9 mm uppe på huvudet, för 150:- kronor.

 

När han kom hem igen så åkte både Borzko och Jimmy iväg i Jimmys bil. Jimmy skulle till sin chef och lämna lite papper, och passade då på att köra Borzko till jobbet, för Borzko skulle hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb.

 

Jag satte mig med datorn i knäet och bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Började också att läsa i en ny bok: ”Den orolige mannen” av Henning Mankell.

 

När dom båda kom hem igen, så satte sig Jimmy framför datorn, och Borzko satte sig och läste i sin bok. Och jag satt och läste igen.

 

Vid tretiden sen så stack Borzko iväg hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Vid fyratiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.

 

Sen vid femtiden så satte jag igång teven och dvd:n, och så tittade jag på två avsnitt av serien ”True Blood”. Nu har jag sett alla tolv avsnitten av säsong ett.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0