Dagens Dagbok – Söndagen den 4 oktober 2009 – Morgonen + Förmiddagen. (Med sex fotografier).

 

Mobilen larmade klockan halvåtta i dag också. Och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det en snabb fika och lite frukost. Och sen så gav jag mig iväg ut på en promenad redan klockan kvart i nio.

 

Jag gick till Hökarängen, och sen tillbaka till Farsta en annan väg. Och sen runt lite i Farsta. Promenaden blev nästan en och en halv timme. Så jag var hemma igen vid strax efter tio.

 

Lyssnade klart på ljudboken ”Insidan” av Liam Norberg under promenaden. Och resten av tiden så lyssnade jag på radiokanalen Bandit Rock.

 

När jag kom hem så hade Borzko gått iväg till Farstahallen för att träna även i dag. Jimmy hade precis vaknat och gått upp. Så jag tog en fika med honom när han åt frukost.

 

Sen så satte jag mig uppe i vardagsrummet med datorn en stund.

 

Här är sex fotografier från promenaden.

 


 


 

 

(I eftermiddag så ska jag hem till Jenny och Jocke i Tumba. Vi ska baka kanelbullar, för det är ju Kanelbullens Dag i dag!)

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

skrev du inte att Jimmy skulle jobba idag också?? Tusan vad sent han verkar börja.. ;-)

2009-10-04 @ 14:02:51
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Han hade lite konstigt jobb i dag. Började klockan halv fem! På eftermiddagen! ;-D Dom skulle plocka ut en monter från MIO Möblers utställning på Stockholmsmässan. :-)

2009-10-04 @ 17:15:37
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Okey, det förklarar ju saken :-D

2009-10-04 @ 18:08:59
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Förstår att det kanske verkade konstigt! ;-)

Det har varit någon sorts "Villa och Hem"-mässa i helgen. Och den stänger klockan fem. Så då skulle dom riva en monter hos MIO, och frakta därifrån. Så jag vet inte hur länge han jobbar. Troligtvis bara ett par timmar.

2009-10-04 @ 18:11:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0