Dagens Dagbok – Tisdagen den 13 oktober 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Fixade med lite här hemma en stund, och pratade även lite i telefon. Sen så gick jag till Centrum.

 

Handlade lite saker på Clas Ohlsson, Apotektet, SpecSavers, Life, och Bokia.

 

Sen så gick jag till min Tandhygienist på Folktandvården. Hon gjorde en genomgång av tänderna, tog bort tandsten, och polerade lite. En halvtimme tog det, och 675:- kronor kostade det.

 

Kom hem vid femtiden. Jimmy var hemma då, och hade kommit hem från jobbet vid strax efter fyra.

 

Middag blev det vid femtiden. Och sen så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0