Dagens Dagbok – Tisdagen den 6 oktober 2009 – Eftermiddagen. (Med fem fotografier).


Åkte direkt hem efter jobbet i dag. Ingen var hemma när jag kom hem, för både Borzko och Jimmy jobbade i dag.


Jag höll först på och fixade, pulade, donade, grejade, och plockade med lite alla möjliga hushållsbestyr här hemma.


Är så nöjd med vårt vardagsrum och vårt kök nu. :-)



Sen så la jag mig en stund på spikmattan. Somnade nog till lite grann också… ;-)


Förstår inte varför jag helt plötsligt har köpt så många handkrämer?! Arton stycken har jag nu på min nya hylla! Kanske liiiite väl överdrivet!? Eller?? ;-D



Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Vi åt då middag tillsammans.


När vi var klara så stack vi sen direkt iväg till Willys i Länna.



I dag blev det rätt så mycket handlat. Ettusen tvåhundra kronor gick det på i dag.



När vi kom hem så packade vi förstås upp allt och in i frys, kyl, skafferi, och städskåp. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och jag höll på och fixade lite.

 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har fått jättefint vardagsrum och kök!! Ser jättemysigt ut!

2009-10-06 @ 20:35:18
URL: http://jessica25.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar verkligen erat kök det ser så mysigt ut, vardagsrummet också :)



Och det där med handkrämerna, du kan ju recensera dom? :) typ vilken som luktar godast, vilken som är billigast, vilken som är bäst osv. Haha, en av mina dåliga idéer om man skulle ha tråkigt en regnighöstdag. :)



Juste när jag ändå håller på och skriver här så tänkte jag bara fråga vilken/vilka låtar tycker du är roligast att sjunga på kören? Är det någon speciell genre du gillar att sjunga? Eller är det allt möjligt? Nu verkar jag säkert helknasig men jag tycker bara att det är kul att veta :)



Ha en bra kväll (:

2009-10-06 @ 20:35:22
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jessica: Tack! Vi är själva jättenöjda! :-D

2009-10-06 @ 20:43:12
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Emma: Tack! Vi stormtrivs också med både vardagsrummet och köket nu!



Hahaha! Det var ju en bra idé faktiskt! Kanske gör det när jag har testat alla! ;-)



Jag tycker inte att du är knasig som frågar om låtarna! Jag tycker att det är roligast att sjunga låtar som jag själv tycker mycket om. Och det är ju lite rockigare låtar. Men egentligen så spelar det faktiskt ingen roll vad vi sjunger. Alla låtar hittills har varit roliga. Och det är ju en pop- och rock-kör, så det är ju nästan bara såna låtar.



Ha en bra kväll du också! :-)



2009-10-06 @ 20:46:12
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0