Dagens Dagbok – Tisdagen den 6 oktober 2009 – Jobbet.

 

Jobbade förstås som vanligt i dag också. Och även i dag så började jag arbetsdagen med att sopa och moppa matsalarna tillsammans med en kollega. Sen så var jag i diskrummet och tog hand om morgondisken. Rengjorde även avloppen i diskrummet i dag också. Och tog också hand om lite tvätt. Under lunchserveringen sen så var jag också i diskrummet, tillsammans med några kollegor, och jag hade hand om disken. Och dagen avslutades med städning av diskrummet.

 

I dag så serverade vi cevapcici, potatismos, och ajvarsås. Och som alltid, vår salladsbuffé.

 

Vi var fulltalig personalstyrka i dag. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0