Dagens Dagbok – Torsdagen den 8 oktober 2009 – Kvällen.

 

Början av kvällen höll jag på med diverse hushållsbestyr. Sen så småningom så satte jag mig med datorn i knäet. Läste även lite i min bok.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt då middag, och jag tog en fika och en pratstund med honom samtidigt.

 

Borzko kom hem från jobbet vid niotiden. Då åt han middag, och då blev det ett glas te och en pratstund även med honom.

 

Fortsatte sen att varva datorstunder med bokläsning.

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Idag är det fredag ;-)

2009-10-09 @ 10:27:55
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Wiieee!!!! ;-D

2009-10-09 @ 18:43:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0