En liten bokbeställning från Bokus blev det i dag! :-)



Kommentarer
Postat av: Emma

haha, vad roligt att du skriver "liten bokbeställning" när det är (enligt mig) ganska många :) fast sen vet jag ju efter att ha läst din blogg i flera år att du älskar böcker så för dig kanske det inte är så många ;) Kul med böcker i varje fall och mysigt att läsa nu på hösten. Hur hittar du alla böcker föresten? Är det folk som tipsar dig om olika bra böcker eller chansar du bara? :) Hoppas du får en bra kväll och glöm inte körslaget :D

2009-10-10 @ 17:41:41
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Emma: Det är väl kanske lite ironiskt när jag skriver "en liten" bokbeställning. ;-D Men jag älskar ju böcker, och läser ju massor, så någon jättestor beställning är det ju inte heller precis.



Jag chansar inte bara när jag väljer böcker. Det är bara någon gång ytterst sällan. Flertalet köper jag efter tips i tidningar och på olika bloggar och av personer. Ge mig gärna tips! :-D



Ha en bra kväll du också! Och självklart så ska jag se Körslaget! Och heja på min lilla kära körfröken!



2009-10-10 @ 17:53:14
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anna

29årskrisen????den boken måste ju jag kolla in, jag har bara två år kvar till 29. Fyrvaktaren ska jag också läsa i höst har jag tänkt.

2009-10-10 @ 18:18:36
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Ja, jag borde ju egentligen köpa en bok som heter 49-årskrisen! För det är ju vad jag blir nästa gång! ;-)

Fyrvaktaren ser jag fram emot! :-)

2009-10-10 @ 18:21:54
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria,kiruna

Jag har läst död till mörkrets faller den va bra.

2009-10-10 @ 20:03:28
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria, Kiruna: Ja, jag älskar ju "True Blood", så jag tyckte att det kunde vara kul att läsa boken som serien är baserad på.

2009-10-10 @ 20:12:26
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0