Dagens Dagbok – Fredagen den 18 september 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Ingen var hemma när jag kom hem i dag, för Jimmy hade jobb i dag, och Borzko förstås också som vanligt.

 

Jag höll på här hemma på eftermiddagen och fixade, donade, pulade, ordnade, och grejade med lite allt möjligt hushållsarbete här hemma.

 

Vid fyratiden så åt jag middag i min ensamhet, eftersom både Borzko och Jimmy skulle jobba sent i kväll. Och efter det så fortsatte jag som tidigare.

 

Så småningom så satte jag mig uppe i vardagsrummet, och så delade jag min tid mellan datorn och boken. Läste också ut min bok så småningom. Recension finns som vanligt i ett separat inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0