Dagens Dagbok – Lördagen den 19 september 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen. (Med två fotografier).


Jag, Borzko, och Jimmy stack sen i väg med bilen vid strax efter halvfyra, och så åkte vi till Heron City i Kungens Kurva.


Hämtade först ut våra biobiljetter. Och sen så gick vi till Pizza Hut för att äta middag. Borzko och Jimmy åt vitlöksbröd till förrätt och varsin pan pizza till huvudrätt. Och så varsin öl till.



Själv så åt jag tre förrätter till huvudrätt, heta vitlöksbröd, nachos med dipp, och potatisklyftor med dipp. Och en flaska mineralvatten till.



Till efterätt så tog Jimmy in en Banana Split. Borzko och jag tog bara varsin kopp kaffe.


Vi gick sen till Willys och handlade lite smågodis till filmen. Och sen så gick vi upp till biosalongen lagom till att filmen började klockan sex.


Recensionen på filmen, ”Flickan som lekte med elden”, kommer i ett separat inlägg som vanligt.


Filmen var slut vid kvart över åtta, och då åkte vi därifrån. Åkte in till Söder, där vi släppte av Jimmy hos en kompis. Och sen så åkte Borzko och jag hem till Farsta.


När vi kom hem så satt jag med datorn i knäet en stund, och sen så läste jag i min bok. Och Borzko satt och läste i sin bok.




Kommentarer
Postat av: Angela

Mums! Det såg smarrigt ut! Jag har förstått på både dig oxh mitt Stora Monsterbarn...Mösterbarn ;-) att filmen var bra ;-)

2009-09-20 @ 20:59:30
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Angela: Ja, det var jättesmarrigt! :-)

Och filmen var superbra! :-D

2009-09-20 @ 21:03:49
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0