Dagens Dagbok – Lördagen den 5 september 2009 – Första Halvan av Eftermiddagen.

 

Efter den härliga promenaden och sen lunchen så tillbringade jag några timmar inne, hemma, och ensam. Jag varvade mellan mina vanliga tre sysslor: jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma, jag satt med datorn, och jag läste i en bok.

 

Boken jag läste i var en svensk kriminalroman från 2007: ”Mord.net” av Dan Buthler & Dag Öhrlund. (Här är en länk till den på Adlibris.)

 

Borzko och Jimmy kom hem från sitt bilmekande vid halvtretiden. Och då blev det en fika för oss alla tre. Sen efter att dom båda två hade gjort sig i ordning, så satte sig Jimmy på sitt rum, framför datorn, och Borzko satte sig och läste i sin bok.

 

 


 

 

Klockan fem så ska jag, Borzko, och Jimmy möta upp med min mamma och pappa i Centrum. Sen så ska vi gå till den italienska restaurangen ”Antonio’s”, där mamma bjuder på middag. (Här är länk till restaurangen.)

 

Vi var där och åt för ungefär två månader sen, och HÄR ÄR EN LÄNK till inlägget som jag bloggade då.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Det låter trevligt! :-)

2009-09-05 @ 16:46:27
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Och det var det! :-D

2009-09-05 @ 19:35:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0