Dagens Dagbok – Måndagen den 28 september 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Sen så höll jag på här hemma på eftermiddagen och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr. Satt lite med datorn också.

 

Jimmy kom hem vid halvfyratiden. Efter att han hade duschat och gjort sig i ordning, så åt han och jag middag tillsammans

 

Sen vid halvfemtiden så gick jag till centrum, och till tunnelbanan, och så åkte jag till Skanstull. Mötte upp med min storasyster där, och så gick vi till Frans Schartaus Gymnasiums Aula, där Caroline af Ugglas har sin ”Kör för alla!”.

 

Halvsex släppte dom in. Och sen så satt syrran och jag och pratade i en timme tills det började klockan halvsju.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

...och den gamla kompisen? Dök hon upp idag också?

2009-09-28 @ 22:30:11
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Malin

Finns det någon mer anledning än att umgås lite extra med att komma en timme tidigare än kören börjar eller är det pga att inte alla får plats? Har funderat på det varje gång du skrivit men aldrig kommit mig för att fråga. :) Tycker det är kul att du är med i kören igen, för dom inläggen är roliga att läsa om. Lite mys-känsla! :)

2009-09-29 @ 15:39:44
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Inte vad jag såg. Men det var MYCKET folk där! ;-)

2009-09-30 @ 19:37:46
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Malin: Min syrra åker direkt från jobbet. Hon tycker inte att det är någon vits med att vara hemma bara en liten stund. Och då möter jag upp med henne för sällskaps skull. Vi skulle ju kunna gå en promenad, eller gå till något fik. Men vi väljer att sitta på kören istället, och få bästa platserna längst fram.



Kul att du gillar mina inlägg om kören! :-D

2009-09-30 @ 19:39:19
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0