Dagens Dagbok – Onsdagen den 16 september 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Och när jag kom hem i dag så var Jenny där! För hon messade i natt och frågade om hon fick komma hem hit och sova. (Läs om det i hennes blogg). Och självklart så fick hon ju det! Hon hade en ledig dag från jobbet i dag, och stannade kvar i Farsta hela dagen.

 

När jag kom hem så satt vi först och pratade en stund. Sen så tog vi en promenad hem till min mamma och pappa, för Jenny ville hälsa på sin mormor och morfar. Var där en stund och pratade, och hjälpte även dom med några grejer.

 

Sen så gick vi till centrum och tittade lite. Och så köpte vi med oss varsin sallad hem från ”Il Piatto”. Jag tog en pastasallad med räkor och saffransdressing. Den var mycket god. Efter maten så fikade vi och satt och pratade.

 

Jimmy hade jobb i dag, och kom hem från det vid halvsextiden. Han åt då middag, och vi satt alla tre sen i köket och pratade en stund.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0