Dagens Dagbok – Onsdagen den 9 september 2009 – Eftermiddagen.

 

I dag så hade jag Jimmys bil till jobbet, igen, eftersom jag skulle hjälpa honom. Så direkt efter jobbet så åkte jag till Vianor i Fruängen, där Jimmy hade en tid bokad.

 

Jag lämnade bilen där, och jobben skulle ta cirka en och en halv timme.

 

Promenerade bort till Fruängens centrum, och så gick jag till ett café där. Beställde en caffe latte, och så satt jag och läste i min bok i lite drygt en timme.

 

Kom tillbaka till Vianor efter cirka en och en halv timme, satte mig för att vänta på bilen, och fick vänta i ungefär en timme till.

 

Efter två och en halv timme, vid kvart i fem, så var bilen äntligen klar, och jag kunde åka hem.

 

Jimmy hade precis kommit hem från jobbet, när jag kom hem vid kvart över fem. Vi åt då middag tillsammans, och en fika och en pratstund blev det också.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Äsch, trist att sitta så länge i garaget och vänta...hoppas de hade sköna stolar iallafall :-/

2009-09-09 @ 20:41:53
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det blev lite trist, för jag hade läst ut min bok på caféet. Så där blev det tråkiga tidningar, och tråkigt på en teve som stod där. Och hårda stolar... ;-/

2009-09-09 @ 20:47:44
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0